Header

Jövő héten valaki jeget fog kérni a tarkójára, amikor meglát a konkurense honlapján egy ilyen videóüzenetet! A kérdés csak az,
ki fog elégedetten vigyorogni: Ön vagy Ők?

Növelje többszörösére oldala hatékonyságát az élőszó meggyőző erejével!

Itt az egyik leghatékonyabb módszer, hogy feliratkozói számát azonnal megtöbbszörözze!
A személyes meggyőzés a leggyorsabban építi azt a bizalmat, amire egy új látogatónál elengedhetetlenül szüksége van. Bizalom nélkül hogyan várhatja el, hogy új látogatói megadják Önnek bármilyen elérhetőségüket, vagy hogy feliratkozzanak egy "ismeretlen" hírlevelére?

Egy mutatóujj 7 másodperc alatt dönt Életéről.
Pic1
Biztosan ismeri a nemzetközi keresők statisztikai méréseiből adódó összefüggést:
Egy új látogató 7 másodperc alatt eldönti, hogy marad az Ön weboldalalán vagy tovább keres az Ön konkurenciájánál!
Nem hibázhat!
7 másodperc nem sok idő. 1, 2: végigpásztáz a szem; 3: elolvas egy sort; 4, 5: még egy pillantás az egészre; 6, 7: ha nem érzi hasznosnak oldalunkat és időpocsékolásnak éli meg az ott töltött időt, akkor bizony:
a könyörtelen mutatóujj helyezi múlt időbe oldalunkat. Örökre.
Katt.
VÉGÜNK.
A megnövekedett sávszélesség lehetővé teszi, hogy látogatóinkra személyesen gyakoroljunk hatást! A néhány éve még elképzelhetetlennek tűnő megoldás mára már valósággá vált!
Akcióira, az oldala által kínált előnyökre, figyelemfelhívásra a videóüzenet ideális megoldás, mivel a meglepetés erejével hat, és használata nem általános. Magyarországon szinte egyedülálló.

Megrendelem!

Használja Ön elsőként iparágában ezt a 21. századi technológiát!
Pic2
Fogadok a konkurenciájának nincs ilyen, és ha az Önét meglátja - azon kívül, hogy dob egy hátast :) - már csak az Ön árnyékában próbálkozhat.
Az interneten bizalmat építeni a legnehezebb. Látogatója, leendő vevője hogyan lehet biztos az Ön hitelében? A meggyőzésre nincs jobb módszer a személyesség erejénél.
Engedje meg, hogy összefoglaljam 10 pontban a VIDEOSPOT előnyeit:
  1. Az első és egyben legnagyobb előnye, hogy minden különösebb erőfeszítés nélkül a már meglévő oldalába illeszthető. Tehát nem kell új weboldalt csináltatnia, hogy működjön.
  2. Nem engedi elkalandozni a látogató figyelmét, az érdeklődést azonnal felkelti vállalkozása vagy terméke iránt.
  3. A meglepetés erejével hat, és érzelmi reakciót generál, ugyanakkor BIZALMAT ÉPÍT.
  4. Végre felhasználhatja oldalán az élő szó MEGGYŐZŐ erejét.
  5. Azonnal akcióba indít! Megnöveli oldala, valamint értékesítési szövege hatékonyságát.
  6. Szinte biztos vagyok benne, hogy konkurenciájának nincs ilyen kommunikációs fegyver az oldalán.
  7. Kitűnik az összes weboldal közül.
  8. Akciók és kreatív ötletek megvalósítására ideális.
  9. A Webspot egy olyan befektetés, amelynek egy átlagos értékesítési oldalon kevesebb mint 1-2 hónap alatt megtérül az ára.

Megrendelem!

Kiknek hozza a legnagyobb nyereséget a webspot?
  • Akiknek értékesítési weboldaluk van.
  • Akiknek webáruházuk van.
  • Akik feliratkozókat gyűjtenek, adatbázist szeretnének építeni fénysebességgel.
  • Akinek stratégia fontosságú, hogy különbözzön a versenytársaktól, és hogy élményt adjanak a látogatójuknak.
  • Akik folyamatosan termékeket, termékcsoportokat akcióznak és ennek kommunikációjára nagy hangsúlyt fektetnének.
  • Akik azonnali cselekvésre akarják rávenni a weboldalukra látogatót!
  • Akiknek van weboldaluk, de a hatékonyságával nem elégedettek.
  • Érzelmileg akarják megfogni a látogatót
  • Akiknek a piacán nagy a konkurenciaharc.
  • Aki úgy érzi szeretne javítani webes kommunikációján.
  • Akik szeretik felbosszantani konkurenciájukat!

Kinek nem javasoljuk a Webspotot?
  • Aki olyan specifikus iparágban dolgozik, hogy nincs konkurenciája.
  • Olyan az oldala amilyen, és számára teljesen közömbös, hogy konvertál-e vevőt, feliratkozót az oldala vagy sem.
  • Akiknek mindig ugyanaz a közönség, vevőkör (ugyanaz a 10 ember) használja az oldalát.
  • Akik nem tudnak, vagy nem akarnak olyan dolgokat mondani, ami a vevőt azonnali cselekvésre ösztönzi.
  • Akiknek van ugyan weboldala, de vagy grafikailag, vagy a koncepció tekintetében kihívásokkal küszködik, tehát még félkész állapotok uralkodnak.
  • Akiknek nincs humorérzéke.
  • Akiknek nincs weboldala.:)

Egyet rögtön az elején tisztázzunk:
Ha jelenleg nem elég hatékony, és termelékeny a weboldala azért aligha Ön a felelős!
Pic3
Mi az a 8 ok, ami miatt a weboldalunk nem termel elég pénzt és nem hoz annyi profitot?
  1. Nincs kitől megtanulnunk hogyan növeljünk a hatékonyságon. Magyarországon a webes vállakozások 90%-a sötétben tapogatódzik. Az internetmarketing egy fiatal, 10 éves tudomány. Itt jegyezném meg, hogy az internetes üzletből származó pénz 90%-át a tudatos 10% aratja le.
  2. Kevesen mérik eredményességét weboldaluknak, mert nem tudják mit, és hogyan mérjenek. (Ez szerencsére már nem pénzkérdés.)
  3. Barátaink, üzleti partnereink, is hasonlóan tapasztalatlanok, mivel senki nem tanulhatta meg az apjától, hogy mi működik, és mi nem.
  4. Nagyon kevés használható szakirodalom van a hatékonyságnövelésről Magyarországon a témában. (tisztelet a kivételnek: marketingmegoldások link)
  5. Néhány éve a webvideo a sávszélesség miatt elérhetetlen volt, ráadásul egy TV-stúdiót bérelni sem olcsó.
  6. Nagyon kevés azon képzések száma Magyarországon, ahol el lehet sajátítani hasonló webes marketingtechnikákat.
  7. Mindenki a másikat majmolja és pechünkre rendszerint olyan mintákat követünk, amelyek sajnos alapjaiban hibásak, nem működnek. Általában azok a weboldalak konvertálnak legkevesebb vásárlást, amelyek első ránézésre álomszépek.
  8. Nem tudjuk „Mit?” és „Hogyan?” kell megcsinálni az oldalunkon ahhoz, hogy végre egyáltalán visszahozza azt a talicska pénzt, amit eddig a fejlesztésére költöttünk. (Rendszerint olyan fejlesztőkre, akik nem képezték magukat profivá olyan országokban, ahol az internetes értékesítésnek nagyobb múltja van.)

Megrendelem!

Nem felháborító, hogy az ember többszázezer forintot invesztál weboldalába és az jó esetben is csak a töredékét hozza vissza anyagilag?
Feltételezem Ön is eddig százezreket ölt bele weboldalába. Soha nem volt még ilyen közel ahhoz, hogy weboldalát pénztermelő géppé változtassa ezzel az egyedi módszerrel. Ez nem kis befektetés, de ezzel a technológiával "megélezheti baltáját! "
Végre egy eszköz, amely kihasználja a web VALÓDI lehetőségeit, a személyes meggyőzés erejét.
A webspot egy igazi újdonság. Használja az erejét!
Mivel ez egy új és kategóriájában teljesen egyedülálló technológia, így elsőként profitálhat belőle, mivel ilyet szinte senki nem látott. Ráadásul, ha az Ön honlapján lesz ilyen az iparágában először, akkor csak mindenki Önt koppinthatja.
Ön, és vállalkozása a piac szemében eredeti és innovatív marad!
Ezzel az eszközzel hihetetlen eredményességgel konvertálhat feliratkozókat, és késztetheti vásárlásra, foglalásra, rendelésre látogatóit. És ami a legszebb, ezek a számok a konkurenciája szeme előtt rejtve vannak.

Gyorsan kell lépnie.
A gyors lépés ebben az esetben kulcsfontosságú stratégiai döntés. A vevők azzal fogják azonosítani ezt a prémium élményt, akinek az oldalán először feltűnik. Ha a konkurense beelőz, akkor nagy a baj, mivel ez a fajta személyes megszólítás sokkal több vevőt konvertál, és ezekről Ön nagy eséllyel lemarad.
Ön, és vállalkozása a piac szemében eredeti és innovatív marad!

Mi az amit nem árulunk? Mi nem a webspot?
Nem árulunk olyan megoldásokat ami manipulálja és becsapja a másik embert!
Nem egy homevideo színvonalú próbálkozás. Mi Önt nem próbáljuk meg rávenni a szereplésre. Felmérések szerint az emberek 90%-a nem hiteles egy ilyen szerepléskor, mert tele van gátlásokkal, és az többet árt az üzletének mint amennyit használ.
A webspot nem helyettesíti, és nem pótolja a weboldal hiányosságait.
EZ NEM CSODAMÓDSZER, hanem - egy alapvető emberi elvárásra - a SZEMÉLYESSÉG EREJÉRE alapozott technika.

Eredmények számokban a teljesség igénye nélkül
Pic4
  1. A webspot kb. 30-50%-al meg tudja növelni a hírlevél feliratkozók számát.
  2. Egy-egy cselekvésre, megrendelésre, foglalásra garantáltan ráveszi a látogatót, amennyiben ezekben érdekelt. Ebben a legmeggyőzőbb.
  3. A döntésképtelenségen 35%-ban átsegíti a hezitálót.
  4. Upsell-ajánlatok közlésénél a konverzió olykor 40% felett teljesít, míg mindez ha írásban történik - mint tudjuk - 15-20%.
  5. Felugró ablakkal kombinálva jelenleg senki nem tud hatékonyabb módszert arra, hogy rávegyük a látogatót a feliratkozásra! (ezt erősíti meg két stratégiai partnerünk Schlingloff Sándor és Wolf Gábor, Magyarország két legnagyobb marketing-gurujának véleményei, amit a főoldalon oldashat)
„Mivel Magyarországon eddig csak nagyon kevesen engedhették meg az értékesítési folyamatukban videók alkalmazását, így használata egy olyan státuszt biztosít a cégnek, melyről a konkurencia csak álmodhat. Ráadásul mivel a webes rendelések számai rejtve maradnak, így észrevétlenül veszi el az ellenfél piacát. Mire a konkurens felébred, gyakorlatilag elveszett”

Megrendelem!

Hadd hívjam fel a figyelmét az egyetlen nehezítő tényezőre, amin eddig sokan elvéreztek.
  1. Még a fejlesztés első fázisában beleütköztünk abba az akadályba, hogy egy cégvezető, vagy a cég "arca" a videofelvétel alatt az izgalmak és egyéb gyerekkorból hozott gátlások miatt elég gyenge teljesítményt produkál. Természetes, hogy nem érezzük otthonosan magunkat egy TV stúdióban farkasszemet nézve 2 operatőrrel és egy hangmérnökkel (az asszisztenciáról [sminkes, világosító] nem is beszélve). Ezért elhatároztuk, hogy CSAK profi színészekre, vagy rutinos előadóra bízzuk a Spot elkészítését, mert a gyakorlatlanság izzadságszagúvá, hiteltelenné, és bizonytalanná teszi a kommunikációt. Azt láttuk, hogy az önjelölt előadó egyszerűen nem kap hiteles visszajelzéseket! Ön szerint valaki meg meri mondani valaki egy egészdélutános kínszenvedés után a szereplőnek, hogy: ”A király meztelen?„ Tapasztalataink szerint a Főnököt még a saját felesége sem meri megkritizálni, mert mindenki megsajnálja.
  2. „Oké, én szeretnék WebSpotot az oldalamra, de inkább a kaszáshalál mint az, hogy kamera vagy egy stáb előtt szerepeljek! :)”
A fenti két eset volt a leggyakoribb gátja a sikernek ezért.
a tökéletes végeredmény érdekében, és a mérési eredmények konklúziójaként született meg a döntés:
profi színészekkel, vagy előadókkal dolgozunk.
Pic5
Nagyon fontos, hogy KI, MIT és HOGYAN mond el egy ilyen személyes üzenetben. Mivel legtöbbünknek nincsen előadói tapasztalata, és továbbmegyek: szövegírói illetve marketinges vénával sincs mindenki megáldva, így elkél a segítség.
Marketing szakembereinkkel, színészeinkkel támogatjuk a valódi hatékonyságot.
Sokan 100%-osan biztosak benne, hogy növelné oldaluk hatékonyságát egy videóüzenet, viszont nem tudnak, vagy nem szeretnének szerepelni a weboldalukon. Stúdiónk 12 profi színésszel kötött szerződést, így velük sokkal könnyebben célt ér.

Melyek a legnagyobb erősségei a webspotnak?
  • A webspot olyan profitot generál, amelyről a konkurenciának halvány fogalma sincs.
  • A webspot azonnali eredményeket hoz, Önnek csak az újabb akciókon kell törnie a fejét...
  • Jelenleg szinte senki nem rendelkezik ezzel a marketingfegyverrel, ezért minél hamarabb lép, annál többet profitál ezzel az eszközzel.
  • A megrendeléstől számított 8 napon belül a webspot már kint dolgozik az oldalán.
  • Olyan eszköznek kerül a birtokába, melyet jelenleg Magyarországon csak Tőlünk vehet meg ilyen színvonalú szolgáltatással.
  • A webspot teljesítménye tökéletesen mérhető, ezért gyors megtérülésében teljesen biztos lehet.
  • Prémium csomagunk lehetőséget ad, hogy két legnagyobb konkurensét kizárja a szolgáltatásból. Nekik megtagadjuk a gyártást az Ön kérésére.

Megrendelem!

Mi az a négy ellenség, amit és akit mindenki utál az Interneten?
Konkurencia:
Az Ön konkurenciája is el-elhalászgat egy-egy ügyfelét. Ön szerint mennyi pénzt veszít naponta azzal, hogy a konkurens weboldala jobban elad, mint az Öné?
Most itt a lehetőség, hogy forduljon a kocka!

Unalom:
Az emberek információért, valamint szórakozni jönnek a netre. A webspot nem engedi elkalandozni a látogató figyelmét, a legfontosabb dolgokról azonnal informálja. Nem beszélve a meglepetés erejéről, amely legtöbbször döbbenetet és mosolyt csal az arcunkra.

Felugró ablakok, pop-upok:
A felugró ablakok percről percre kevesebb feliratkozót generálnak, mindenki unja és egyre jobban utálja őket. Ellenben ha személyesen meg tudná szólítani a weboldalára látogatót, bizonyára sokkal pozitívabb lenne a hatás, mivel a webspot nem korlátozza a látogatót a szabad navigációban.

Középszerűség:
Ha valami nem ad el, akkor az az átlagos, középszerű kommunikáció.
Ha az oldala olyan mint a többieké, akkor annyit fog termelni mint az Övék. És ha az eredménye megegyezik az átlaggal, akkor soha nem lehet Ön a piacvezető.
Minden lehet, csak könyörgöm, átlagos ne legyen. Mert ha Ön átlagos, akkor baj van.

Most pedig nézzük melyek azok a kérdések, félelmek melyeket leggyakrabban hallunk ügyfeleinktől webspot használatával kapcsolatosan?
Pic6
Mi van ha nálam nem válik be?
A videóüzenet legnagyobb ereje abban van, hogy azonnali cselekvésre ösztönzi a látogatót. Ha az üzenetben meg van a kellő szándék és dinamizmus, akkor minden esetben hatékonyan működik. Mivel rendkívül pozitívak a visszajelzések, így bátran állíthatjuk és vállaljuk is, hogy ha nem elégedett a webspot hatásával, akkor visszafizetjük Önnek a teljes gyártási költséget, és barátokként válunk el.

Mi lesz ha elterjed, és mindenkinek ilyen lesz?
Magyarországon majdnem kétmillió weboldal működik. Tegyük fel, hogy az elkövetkezendő 2 évben le tudunk gyártani 2000 db webspotot. (Ami azért nem valószínű, mert az előkészületek valamint az utómunkák precizitása megköveteli hogy hetente 15-20 gyártásnál többet ne vállaljunk, de azért feltételezzük.)
Akkor is 2009 végére a weboldalaknak csupán 1 ezrelékénél találkoznának ezzel a felhasználók. Tehát mire elterjed, akkorra önnek már milliókat szüretelt ez a technológia.

Nagyon drága.
Első ránézésre valóban nem olcsó és nem is ajánlom ezért mindenkinek. De! Előállítási költsége egy tévében is leadható reklámspot gyártási költségeihez képest elenyésző. Az árképzésnél pedig arra törekedtünk, hogy a befektetés egy 1-2 hónap alatt térüljön meg. Azért hogy könnyű legyen dönteni, 2 db csomagárat dolgoztunk ki, melyről részletesen lejjebb olvashat.

Van már videó az oldalamon!
Nagyon jó! Akkor a webspot egy újabb lépcső a hatékonyság tökéletesítéséhez. A normál videóhoz képest az a legnagyobb előnye, hogy automatikusan elindul, és nem kell a látogatónak „rájönnie”, hogy mit is kell megnéznie. Gyártáskor segítséget nyújtunk abban, hogy az üzenet a legjobb konverziókat érje el.

Sajna a konkurenciámnak van már az oldalán.
Nem túl jó hír... Ez azt jelenti, hogy már ők is felismerték a személyes videóüzenet erejét, és használják is. Hogy megbízóinkat védjük, a Prémium csomagunk megrendelésekor lehetőséget adunk arra, hogy a két legnagyobb konkurenciát kizárja szolgáltatásunkból 6 hónapra. Arra bíztatjuk, érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a lehetőségekről, valamint az oldás határidejéről, ugyanis eddig még csak egyetlen esetben fordult elő, hogy valakit el kellett utasítanunk. Javaslom, hogy cselekedjen amilyen gyorsan csak tud!

A főnököm dönt, nem én.
Nem baj. Szerezzen a vezérkarnál egy-két jó pontot ezzel a húzásával! Javaslom, hogy mutassa meg nekik oldalunkat, valamint küldje el, vagy töltesse le vele tanulmányunkat. Ebben összefoglalunk mindent, ami egy jó döntés meghozatalához szükséges.

Nem igazán tudok és akarok szerepelni.
Nem csodálkozom rajta. A spontán szereplés jelentőségét nem szeretnénk misztifikálni, de valamiért évekig tanulják a színészek a retorikát, beszédtechnikát, és évek telnek el, míg szokják a kamera jelenlétét. Az, hogy megpróbálják Önt rábeszélni a szereplésre úgy, hogy nincs akkora előadói rutinja nem más, mint lelkiismeretlenség! (Kb. olyan érzések jönnek elő, mint az Egy fiúról. című filmben - Hugh Grant főszereplésével - az utolsó színházi jelenetben. Aki látta, tudja miről beszélek.) Összefoglalva: mi a professzionalizmusban hiszünk, ezért profi színészeink közül válogathat, akik összehasonlíthatatlanul jobban szerepelnek, mozognak, mint én vagy Ön. Ebben az esetben csak a végeredmény számít!

Oké nagyon tetszik, de mit üzenjünk, mondjunk az oldalunkon?
Mivel közös érdekünk, hogy olyan produkció szülessen amivel mindenki elégedett, ezért prémium csomagunk tartalmaz egy fél órás marketing-szövegírási konzultációt, amely arra hivatott, hogy sikerüljön Önnek tisztán látni a Spot céljával és mondanivalójával kapcsolatosan. Így a hatékonyság abszolút borítékolható.

Már láttam hasonlót, de nekem nem tetszett!
Valószínűnek tartom, hogy nem egy általunk kivitelezett produkciót látott, ahol a két ponttal ezelőtti problémára láthatott jó példát. Erről beszéltem.
A webspot hatékonyságát az alábbi szorzat határozza meg
Hatékonyság = Koncepció x Hatékony szöveg x Előadói teljesítmény
A legfontosabb kérdés: Melyik az a pont amely lerontja a webvideó hatékonyságát?

Nem idegesítő egy idő után?
De! Önnek, aki naponta ránéz az oldalra. Egyébként ha az egeret a színész fölé viszi, megjelenik egy kis kezelőpanel, amivel akár kikapcsolható a spot.
Nagyon fontos, hogy látogatóink szemszögéből figyeljük weboldalunk történéseit!

Nagyon bonyolult egy ilyet megcsinálni!
Igen, ez igaz. De Önnek csak a koncepción, esetleg a „MIT?”-en kell gondolkodnia. A „Hogyant?” nyugodtan ránk bízhatja.
Az Eredményességért nem kell mást tennie mint:
  1. Gondolja át, mi lenne a célja a Webspotnak?
  2. Válassza ki az Önnek legszimpatikusabb karakterszínészt.
  3. Öltöztesse fel, vagy lássa el kellékekkel.
  4. Írja le mit mondjanak, vagy adjon megbízást, ahol saját profi szövegíróink megválaszolják a kérdését nevezetesen: „Mit mondjak a weboldalamon, hogy jöjjenek az eredmények?”
Ezután a komplett gyártást mi levezényeljük, a sminkestől a fodrászig, a kellékestől a fölvilágosítóig. A hangszerkesztéstől a spot leprogramozásáig.
Egy hét és Spottestvéreink már az Ön oldalán dolgoznak.
Csak dőljön hátra, és élvezze a hatást!

Milyen alternatív lehetőségek adódnak webvideó gyártására ma Magyarországon?
Úgy gondolom, úgy korrekt ha tájékoztatunk a lehetőségekről. Minden megoldásnak leírtuk az előnyét illetve a hátrányát is, így talán segítünk az optimális megoldás megtalálásában.

Saját házi kivitelezésű homevideo
Kétségkívül a legolcsóbb megoldás. Saját webkameránkkal, vagy telefonunkkal felvesszük a mondanivalónkat, majd megvágjuk, tömörítjük és a programozónkkal feltöltjük. Előnye: Gyors és olcsó. Hátránya: Házilag LEHETETLEN szépen bevilágítani magunkat, ezért az eredmény csak a 40. próbálkozásra üti majd meg a „szerintem nem is olyan rossz!”-kategóriát. Viral marketingre jó, de eladni nem igazán lehet vele, mert nem lesz túl meggyőző.

Bízzunk meg egy gyakorlott (pl.: esküvői) videóst!
Az egyik legkézenfekvőbb megoldásnak az tűnik, ha keresünk egy gyakorlott (pl.: esküvői) videóst, és segítségével leforgatunk néhány üzenetet, majd ezt egyszerűen feltöltjük a youtube-ra és a programozónkkal belinkeltetjük egy oldalra. Előnye: Viszonylag egyszerűen megoldható. Hátránya: 2 szakembert kell fogadnunk, mert a videós ember után kell egy arc aki felprogramozza, ezenkívül az eredmény olyan lesz mint az összes keretbe foglalt video, mivel a háttér kivágásához speciális stúdióra van szükség.

Egy hozzánk hasonló webvideós vállalkozással gyártatja le a spotot
Néhány cég megpróbálja rávenni az ügyfeleket szereplésre. Nem is lenne ezzel baj, ha lenne médiaszereplési vagy legalábbis előadói tapasztalatuk. Így aztán az elkészült produkción átjön egy egyfajta feszültség, melyet a kameraszereplés miatti megilletődöttség bizonytalansága itat át. Így aztán az elkészült produkciókon mindenki számára átüt egy egyfajta homevideo-feeling, ami miatt a meggyőzőerő, valamint a hitelesség elveszik. Most pedig válaszoljunk de őszintén: a főnöknek a feleségén kívül még ki meri bevallani, hogy a király meztelen? Az egyetlen előnye ha nincs gyakorlatunk de mi szerepelünk: nem kell költenünk színészre, ezért olcsó és őszinte. A Hátrány: ha nincs előadói gyakorlatunk, akkor a görcsösség árnyékot vet produkciónk valódi céljára, és az nem lesz hiteles, csak „aranyos”.

Vonuljunk be egy Profi TV Stúdióba
Csak egy profi stúdióban, speciális zöldháttérrel megvalósítható egy ilyen színvonalú megjelenés. Ez az egyik legprofibb megoldás, de egyben a legköltségesebb is, mert nem csak az eszközöket, a stúdiót, de az embereket is ki kell fizetnünk, mivel egy profi stúdió többtízmilliós eszközeinek kezelését senki sem fogja kiengedni a kezéből. Ezenkívül ha elkészült egy profi DVD minőségű felvétel, akkor még azzal komoly utómunkálatok vannak, mire kikerülhet a webre. A profi TV-stúdió előnye a kiváló DVD-minőségű felvétel. Hátránya viszont a magas költség, valamint ott is jelentkezhet a webes tapasztalatlanság.

Most pedig nézzük, mit nyújtunk Önnek, és mivel garantáljuk a tökéletes végeredményt és az Ön tökéletes elégedettségét?
Pic7
  1. Internet-Marketing Konzultáció - Nem mindenkinek van rá szüksége, de mi szinte minden esetben javasoljuk igénybe venni ezt a szolgáltatásunkat. Marketing szakembereink és szövegíróink segítenek meghatározni a webspot célját, és segítenek kidolgozni az elmondandó szöveget, hogy az a legjobb eredménnyel profitáljon. Tapasztalt munkatársaink végigvezetik a tervezési, szövegírási feladatokon.
  2. Profi Színész - 12 profi színésszel szerződtünk le, akik arcukat, személyiségüket, és minden tudásukat beleadják az elkészült produkcióba. A színészek viselkedését, hangulatát, fellépését, kommunikációját, öltözékét szabadon meghatározhatja. Ez a Webvizio legnagyobb erőssége, hogy nem kell Önnek szerepelnie. Profi színészeink minden hangulatban és szerepben a legjobbat hozzák ki a jelenetből. Rendkívül meggyőzőek és hitelesek. A szereplés, az előadás, az egy szakma. Ezt tartsuk szem előtt.
  3. Webspot elkészítése egy professzionális TV-stúdióban. Egy professzionális TV-stúdió bérlése a hozzá tartozó személyzettel nagyon költséges lenne. Mivel folyamatosan forgatunk filmeket, így egy exkluzív megállapodásnak köszönhetően velünk az Ön számára is elérhetővé válik a minőségi gyártás.
  4. A spot audio-video editálása, felprogramozása. A leforgatott nyersanyagot digitális utómunka követi, melyben a szereplőt "kikulcsoljuk" a háttérből. Ezt követően mesterségesen ellátjuk árnyékokkal, és eldolgozzuk a szereplő kontúrját. A hangot szűrjük és editáljuk, majd a kész anyagot megtekinthetővé tesszük egy belső felületen, ahol megnézheti az összhatást a saját weboldalán. Jóváhagyást követően azonnal kikerülhet a netre és onnantól a Spot pénzt termel a nap 24 órájában az Ön oldalán.
  5. Canon Mark-II zsánerfotó-sorozat további felhasználásra. Tapasztalataink szerint a Spotok szereplőit hasznos szerepeltetni más reklámokban (hirdetések, bannerek) mivel a látogató asszociációs vonalait nagyban erősíti. Így a forgatás alatt készítünk egy fotósorozatot a Spot színészéről profi műtermi körülmények közt, hogy azt Ön további kommunikációiban szabadon használhassa.
  6. Kizárólagosság - Mivel ez a technológia teljesen új Magyarországon, így egy-két évig mindenképpen a totális meglepetés erejével hat a látogatókra. Ezért aki először alkalmazza az oldalán, az lesz az ELSŐ a saját iparágában. Hogy ezt a pozíciót tovább erősítsük, lehetőséget biztosítunk tetszőleges két konkurenciájának kizárására, ami azt jelenti, hogy hat hónapig megtagadjuk az Ön által kijelölt 2 cégnek a szolgáltatásunkat.
  7. 100% elégedettségi garancia - Ez az utóbbi évek legnagyobb webes innovációja! Sikerében az eddigi tapasztalataink alapján annyira biztosak vagyunk, hogy 100%-os elégedettségi garanciát tudunk megrendelőinknek biztosítani. Ez annyit jelent, hogy ha Ön az elkészült Spottal nem elégedett, úgy kérésére visszafizetjük a teljes gyártási költség árát, levesszük honlapjáról a videót és barátokként válunk el.

Lássunk most néhány esettanulmányt, statisztikákat, szakértői véleményt a webspot hatékonyságáról
Az alábbi diagramok a mellékelt spotok eredményességét mutatják be. A spotok egy részénél a megrendelő nem járult hozzá hogy közöljük a weboldalát, mivel nem szándékozik ötletekkel szolgálni versenytársainak. Reméli, hogy a konkurenciája minél később fedezi fel, és kezdi használni ezt az eszközt. Mivel számunkra nagyon fontos a tesztelés, így előfordul, hogy a split-tesztelés következtében Ön épp azt a webváltozatot nézi, amelyben a webspot nem szerepel, ezért kérem használja az esettanulmányok alatti linket.

Esettanulmány 1.
A „drága” belvárosi hotel esete
Esettanulmány01
Spot megtekintéséhez KLIKK a képre!
Probléma leírása: Egy kisvárosi Hotel tulajdonosa azzal a kéréssel fordult hozzánk, hogy segítsünk a nyári online szobafoglalások számát úgy növelni, hogy az erős konkurenciaharc ellenére ne kelljen engedményeket tennie az árból.
Hiába volt a hotel közel a belvároshoz és rendelkezett klimatizált szobákkal, a konkurencia látványos weboldala mégis rengeteg vendéget elcsábított.
A spottal szembeni elvárás: Növelni az online foglalások számát.
Megoldás: Kommunikációnkban igen nagy hangsúlyt fektettünk az erősségek összefoglalására, és segítettünk végiggondolni, hogy mivel jár, ha a konkurens hotel kint van a város szélén.
Eredmény: Az online szobafoglalások száma az első hónapban 21%, a másodikban 29%-al nőtt úgy, hogy az offline foglalások száma az előző évhez képest nem, vagy inkább minimálisan változott! A kísérlet jelenleg is tart. A webspot hatása sajnos csak az online rendelések esetében érzékelhető, az offlineban eddigi mérésein alapján jelentéktelen.

Esettanulmány 2.
Hogyan dupláztuk meg a feliratkozók számát azonnal?
Esettanulmány02
Spot megtekintéséhez KLIKK a képre!
Probléma leírása: Egy szegedi, kiállítási standokat építő érdekeltségünk letölthető „csali”-termékük regisztrációjánál vette igénybe a webspot technológiát.
A spottal szembeni elvárás: Növelni a letöltések számát.
Megoldás: Kommunikációnkban összefoglaltuk az előnyöket, valamint körvonalaztuk a célcsoportot, akinek a tanulmány szól.
Eredmény: Az oldalra fellépve eddig is volt egy bekúszó ablak, ami szép feliratkozást generált. A látogatók 11%-a feliratkozott, de a webspottal ezt az eredményt mégis sikerült majdnem megduplázni, 19%-os eredménnyel.

Esettanulmány 3.
„Töltse ki tesztünket: meg fog döbbenni!”
Esettanulmány03
Spot megtekintéséhez KLIKK a képre!
Probléma leírása: A párkapcsolati problémákkal foglalkozó oldal azzal gyűjti regisztrálóit, hogy egy egyszerű tesztet töltet ki a látogatókkal, majd az eredmény alapján a többség úgy dönt, hogy feliratkozik egy mini-tréningre.
A spottal szembeni elvárás: Nem a mini-tréningre történő feliratkozásra szólítjuk fel az embereket, hanem a teszt kitöltésére. A teszt alapján ugyanis mindenki érzi, hogy olyan hiányosságai vannak, amelyen a mini-tréning segíthet. Ezt a duplacsavart ajánlani tudom mindenkinek, mert rendkívül szofisztikáltan épít adatbázist.
Megoldás: Kommunikációnkban egyszerűen közöljük, hogy töltse ki a Tesztet és „Meg fog döbbenni”.
Eredmény: A kimagasló eredmény értékelésénél azért figyelembe kell vennünk, hogy gyakorlatilag egy sqeeze-stage oldalt hoztunk létre, ahol nincs másra lehetőség, csak feliratkozni.

Esettanulmány 4.
Kapsz 10 másodpercet! Ha nem vásárolsz: Neked annyi!
Esettanulmány04
Spot megtekintéséhez KLIKK a képre!
Probléma leírása: Jelenleg még tesztelés alatt van, de gondoltam megosztom azt a lehetőséget, amit Magyarország legnagyobb internet Antikváriumának fejlesztettünk. Vannak bizonyos könyvek, melyekből több is készleten van, ezért azokra nagyobb engedmények tehetők. Ezek gyors értékesítésére dolgoztuk ki a mellékelt spotot.
A spottal szembeni elvárás: 10 másodperc alatt vegye rá a látogatót a vásárlásra.
Megoldás: Tudjuk, hogy kinek mit ajánlunk, mivel regisztrált emberekről van szó, akiknek előző vásárlásai alapján az érdeklődési körét is ismerjük. 2. Kidobatunk a színésszel egy az érdeklődési körüknek megfelelő könyvet. 3. Adunk rá egy nagy kedvezményt és 10 másodpercet. Aki nem veszi meg, lemarad örökre.
Eredmény: Döbbenet. 28% veszi meg azonnal.(50%-os akcióban kínált könyvekről beszélünk)

Esettanulmány 5.
„Ön szerint mit művelnek az alkalmazottai céges autójával?”
Esettanulmány05
Spot megtekintéséhez KLIKK a képre!
Probléma leírása: Egy járműfigyelő rendszerek forgalmazásával foglalkozó cég azzal a feladattal bízta meg cégünket, hogy segítsünk még több cégvezetőhöz időpontot egyezetni.
A spottal szembeni elvárás: Szólítsa meg, és gondolkodtassa el a cégvezetőt úgy, hogy egy másik cég vezetője beszéljen hozzá.
Megoldás: Manager, cégvezető karakterű színész fájdalmas pontokra tapint. Ennyi.
Eredmény: Kerek 20%-kal több időpont.

Esettanulmány 6.
„Ha kilépsz az oldalunkról, amin oly sokat dolgoztunk: kinyírlak!”
Esettanulmány06
Spot megtekintéséhez KLIKK a képre!
Probléma leírása: Volt, akik eljöttek az oldalunkra, de nem iratkoztak fel. Szerettünk volna még utánuk nyúlni.
A spottal szembeni elvárás: Cél, hogy ne hagyja el az oldalt senki egy feliratkozás nélkül. Ezt a feliratkozást akár egy szemtelen fenyegetőzéssel, akár egy sírógörccsel, akár egy hisztivel, de elérjük.
Megoldás: Briliáns színészi játék.
Eredmény: Csak nem Ön is feliratkozott? :)

Etikai nyilatkozat
A webspot tisztességtelen célokra, megtévesztésre nem használható, illetve harmadik személynek át nem ruházható. Egy spot több weboldalon a Webvízió engedélye nélkül nem használható. Minden példány egyedi kódot kap, ha kikerül a netre, visszakereshető és letiltható a cég adatbázisából. Kreatív Stúdiónknak joga van megtagadni a gyártást a közízlést, vallási hovatartozást sértő, illetve szexuális tartalmú spotok gyártását illetően.

Ok. Beszéljünk az árról!
A Webvízió technológiáinak kifejlesztése több mint 1 évbe és sok millió forintba került beleértve a speciális stúdió kialakítását, valamit a webes fejlesztéseket.
Eredménye viszont óriási: azoknál a honlapoknál ahol működik, és ennek segítségével kommunikálnak, a tulajdonosoknak kivétel nélkül mindenhol komoly növekedést generált a feliratkozásban, illetve sok foglalást, és lezárt rendelést hozott. Volt, ahol napok alatt megduplázta, sőt megnégyszerezte a feliratkozók számát és ezzel mind a cég forgalma, mind a profit is növekedett.
Tehát olyan marketingfegyvernek kerül birtokába konkurense meggyőzőeszközeihez képest, amit legjobban egy lézerágyú és csúzli relációjával tudnék Önnek szemléltetni. Sikere garantált, és elsöprő népszerűségnek örvend a látogatók körében.
Meggyőzőereje garantált! (lsd. garanciánkat!)
Mennyit érne Önnek, ha a hatékonyabb meggyőzés révén szisztematikusabban tudna több feliratkozást, érdeklődőt, megrendelést generálni?
Mennyit ér Önnek az a hatásmechanizmus, ami a látogatót AZONNALI CSELEKVÉSRE készteti?

Gondoljuk csak végig együtt, mennyiből juthatna hozzá egy hasonló produkcióhoz:
  1. Egy profi szövegíró egy hasonló spot szövegét kb. 30-40.000 Ft-ért vállalja.
  2. Egy reklámfilm vagy spot gyártási költsége 50.000-150.000 Ft+ÁFA másodpercenként!
  3. Jelenleg egy igényes animációt tartalmazó flashbanner tervezési és kivitelezési költsége: 70-250.000 Ft+ÁFA között mozog.
  4. Egy színész minimum óradíja 40-80.000 Ft+ÁFA.
  5. Jelenleg Magyarországon egy ilyen szintű felvételre alkalmas TV-stúdió bérlése 80.000 Ft+ÁFA óránként, plusz a technikai személyzet órabére.
  6. Egy profi digitális fotósorozat készítése egy reklámkampányhoz 40-80.000 Ft+ÁFA egy átlagos fotóműteremben.
  7. Egy reklámspot hangjának hangmérnök általi megvágása 30-40.000 Ft+ÁFA
  8. Az elkészült videó digitális utómunkája (kivágás a háttérből+egyéb vizuális effektelése) Kb. 60.000 Ft+ÁFA
  9. A videó felprogramozása az Ön weboldalára kb 35.000 Ft+Áfa, de ehhez szintén olyan szakember kell aki ért a flashvideók böngészőkre történő optimalizálásához.
Ha mindent csak a minimum értéken számítunk, akkor is minimum 850-950.000 Ft+ÁFA alatt lehetetlenség lenne előállítani egy ilyen színvonalú produkciót, úgy hogy járulékos költségekkel (utazás, sminkes, fodrász stb.) még nem is kalkuláltunk.
Mivel tudjuk, hogy ekkora befektetésre csak nagyon kevesen szánnák rá magukat, még az elképesztő statisztikák és garanciák ellenére sem, így kidolgoztunk három csomagot melyek árát a megtérülések, és az eddigi tapasztalatok alapján igyekszünk legalább a bevezetési időszak idejére ilyen kedvező szinten tartani ár/teljesítmény szempontjából!


Megrendelem!

Pic8
Ha nem teljesen biztos abban, hogy azonnal szüksége van egy ilyen eszközre a honlapján, hadd vállaljuk át minden kockázatát: ha nem lesz teljesen elégedett a Webvízió által készített webspottal, vagy nem érik el az alkalmazásukkal nyert eredmények az elvárásait, akkor csak küldjön egy levelet ügyfélszolgálatunkra, és kérdés nélkül visszautaljuk a spot gyártási költségét!

Garantáljuk az eredményeket!
Inkább vállaljuk a kockázatot, csak ne kelljen többé felezett, negyedelt hatékonysággal próbálkoznia, kísérleteznie weboldala teljesítménynövekedése érdekében.
Hány cég volt eddig annyira biztos a várható fogadtatásban, eredményekben, hogy ilyen garanciát kínáljon Önnek?

Mennyibe kerül Önnek ha nem vásárolja meg a 21. század legújabb Marketingfegyverét?
Ezt csak Ön tudhatja, de segítek végiggondolni:
  • Mennyit veszíthet havi szinten azon, ha nem elég hatékony a weboldala?
  • Mennyibe kerül a várakozás, a kísérletezés azokkal a mára már elavult eszközökkel, amelyeket már mindenki használ és minden látogató halálra un?
  • Mennyibe kerül, ha a konkurenciája elhódítja ügyfeleit, vendégeit?
  • Meddig akarja „csökkentett módban” futtatni a weboldalát? Mit gondol hány vevődre, vendégedre fog lecsapni a konkurencia, mert meggyőzőbben érvel Önnél? Mindenképp gondolja végig, hogy értékesítési folyamatában hoznak e vásárlási, foglalási, regisztrálási döntést az interneten az Ön weboldala előtt ülve! (Elárulom, hogy napról napra növekszik a netes tranzakciók száma!) Hány vásárlást, feliratkozót bukik el naponta annak ellenére, hogy egy webspot árának többszörösét költötte már weboldala fejlesztésére? Jobb, ha ki sem számolja mit jelent ez élettartalom-értékben, azaz egy-egy elbukott vevő mennyit költene Önnél élete során?
  • Ha konkurenciája előbb kaparintja meg ezt a fegyvert, akkor Ön már csak egy ötletektől mentes "koppintó" lesz a szemükben és ha fel is rak egyet az oldalára akkor is csak a második lehet!
Inkább legyen Ön az első!
Tapasztalataink szerint a webspot 1-1,5 hónap alatt megtérül. A megjelenések száma nincs bekorlátozva, tehát a Spotok örökéletűek, a hatékonyságuk pedig a bicikli és egy sportautó relációja. Hallgassa meg azok véleményét, akiknél már működik!

„Fog ez működni az én oldalamon?”
Ez egy fontos kérdés, amire mindenképp szeretnék válaszolni - hiszen jogos, hogy még vásárlás előtt tudni szeretné, hogy vajon mindaz, amit ez a termék ígér, az a meggyőzés amit nyújt, használható lesz-e az Ön weboldalán illetve az Ön iparágában?
Erre a rövid válasz: ha az Ön vevői emberek, akkor működni fog!
Egy Grafikai Stúdió kreatív igazgatójaként több mint 50 különböző iparág piaci képviselőivel dolgoztam együtt, sok tucat céggel konzultáltam és sok száz cég marketingakcióit terveztük, kiviteleztük. A velük való beszélgetések, együttműködések alapján pontosan tudom, hogy mik azok a marketing stratégiák, marketing akciók, melyek minden iparágban garantáltan működnek, mert annyira alapvető emberi reakciókon, pszichológián, személyes meggyőzésen alapulnak.

Ne halogassa, vásároljon Ön is weboldalára ebből a 21. századi Marketing-csodafegyverből, hiszen mindketten tudjuk, hogy milyen sürgős szüksége van profi és hatékony virtuális üzletkötőre cégének, weboldalának!
Öszintén remélem sikerült elgondolkodtatnom, az internetben rejlő lehetőségekről! Ne feledje, jelenleg zajlik az internet-birodalom területfelosztása. Aki lekésik, az csúnyán lemarad, mivel versenytársai az új technológiáknak köszönhetően behozhatatlan előnyre tehetnek szert.
Most itt a lehetőség, hogy Elsőnek lépjen, és mindenki csak Önt másolja!
Tegye meg az első lépést iparágában, és meg fog döbbenni e technológi hatákonyságán!

Megrendelem!

Az Ön szolgálatában Maradok Tisztelettel:

Megrendelem!

Weiser István
hatékonyság-növelési
tanácsadó
ui3: Ne feledje, akinél az Ügyfelek hamarabb látják ezt a technológiát az fog nyerni a
fejükben. Ön nyertes típus?

Megrendelem!