WEBVIZIÓ Tippek és trükkök
avagy legfontosabb kérdések egy weboldal hatékonyságnövelésével kapcsolatosan
Aki jelenleg a weboldalán keresztül értékesít terméket vagy
szolgáltatást és nem használ videótechnológiát, az elveszíti
a potenciális vásárlások több mint 50%-át, és egy halom
pénzt hagy az asztalon...
A Webvízió Tippek és Trükkök egy igazi hiánypótló audióanyag!
Ma Magyarországon eddig a pillanatig nem lehetett hozzájutni semmiféle
tapasztalati tudáshoz, ami a videótechnológia webes alkalmazásáról szól.
Hogyan született meg a Tippek és Trükkök?
2008. őszén - mint a webvideó alkalmazásában piacvezető vállakozás - egy felmérést végeztünk
regisztráltjaink közreműködésével, melynek eredményeképpen mindenki szabadon kérdezhetett a
webvideó gyakorlati alkalmazásával kapcsolatban. Mivel közel 100 oldalra fejlesztettünk már
webvíziós technológiát, így abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy a weboldalak mérési
eredményei, statisztikái alapján olyan tudásnak kerültünk birtokába, amely véleményem szerint
Magyarországon egyedülálló.
A 3 db CD-n 483 weblaptulajdonos kérdez:
internetmarketingről,
webergonómiáról,
kommunikációról,
pozícionálásról,
értékesítésről,
hatékonyságnövelésről,
látogatottságnövelésről,
és számtalan érdekes területről, amely meghatározó az internetes értékesítés szempontjából.
Aki befektet ebbe a tudásanyagba, az gyakorlatilag 1 év fejlesztés tapasztalatait vásárolja
meg, ezáltal rengeteg kísérletezést, időt és energiát spórolhat meg.
Hogy mit tartalmaz a Webvízió gyakorlati tudást propagáló megoldásrendszere?
A 3 CD az alábbi szekciókra osztható:
- Alapismeretek, amit minden weboldal-tulajdonosnak tudnia kell.
- Technikai tudnivalók a webvideóval kapcsolatban
- Haladótechnikák a hatékonyságnövelésben
10+1 fegyvertény melynek ismeretében honlapján olyan változásokat tud generálni, amelyek segítségével
rekordidő alatt, fényévekkel előzi meg konkurenciáját:
- Esettanulmányok és eredmények a webvideó alkalmazásával kapcsolatosan.
- Milyen
módszereket használhatunk egy weboldal látogatottságának,
hatékonyságának növelésére?
Hogyan növelhető egy rendezvény, vagy
kiállítás látogatottsága a többszörösére a webvízió videótechnológiája
segítségével?
- Hogyan válasszuk ki a legideálisabb színészkaraktert
a videóhoz?
- Hogyan küszöbölheti ki, hogy oldalán a videóját
megunják, vagy a visszatérő látogatónak az agyára menjen
a "videótechnológia?"
- Meglepő tények a videóüzenet szövegezésével
kapcsolatosan - avagy a szövegírás buktatói.
- Kinek hozza
a legnagyobb nyereséget a webspot, és kinek nem ajánljuk
elsőre?
- Mit kell tennie egy abszolút kezdőnek ahhoz, hogy
beindítsa internetes üzletét?
- Miben érte el a webvideó a
legnagyobb konverziót, más eszközökhöz képest?
- Miről beszéljek,
hogy hatékonyabb legyen a videóm?
- Partnerprogramok titkai.
Hogyan keres rajtunk keresztül több mint havi 200.000
Ft-ot egy sok ügyféllel rendelkező Partnerünk?
+1 Hogyan lehet e-mailben videót küldeni?
Beszéljünk az árról!
Nekünk az a küldetésünk, hogy minél több magyar vállalkozással megismertessük a webvideó használatának előnyeit, legyen szó webspotról, vagy bármilyen videótechnológiáról.
Több mint 4500 órányi fejlesztőmunka van a webvízió mögött. E tapasztalat átadásának egyszerűen nincs megfizethető ára.
Jelenleg ma egy egész napos képzés, vagy tréning ára 50 és 100 ezer forintba kerül, így ehhez képest határoztuk meg az audióanyag árát, mely egy egynapos tréninganyag árának töredéke.
A díszdobozos Tippek és Trükkök audiónyag az alább 3 szekciót tartalmazza:
Alapismeretek, amit minden weboldal-tulajdonosnak tudnia kell.
Technikai tudnivalók a webvideóval kapcsolatban.
Haladótechnikák a hatékonyságnövelésben.
A díszdobozos audióanyag ára:
25.000 Ft+ÁFA postaköltséggel együtt.
A Tippek és Trükkök hanganyag ára levásárolható!
Fontos tudnia, hogy: Amennyiben megrendeli hanganyagunkat, és meghallgatása után úgy dönt, hogy szeretné kipróbálni oldalán élesben ezt a videótechnológiát, akkor a hanganyag árát levonjuk csomagjaink árából!